Aktualności

Studiujesz na ASP? Weź udział w konkursie z nagrodami

Redakcja | 16 października 2019
pokaz jak poskromic cukrzyce konkurs dluzsze zycie z cukrzyca

Konkurs „Poskromienie Cukrzycy” to jedna z aktywności odbywających się w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej Dłuższe Życie z Cukrzycą, realizowanej z inicjatywy firmy Boehringer Ingelheim w partnerstwie z Polskim Stowarzyszeniem Diabetyków, mojacukrzyca.org oraz naszym portalem Cukrzyca.pl

Dłuższe życie z cukrzycą: kampania edukacyjna

Kampania Dłuższe życie z cukrzycą powstała, by podnosić świadomość społeczeństwa na temat cukrzycy typu 1 i typu 2.

Jej celem jest również mówienie o zagrożeniach związanych z tą chorobą, ze szczególnym uwzględnieniem powikłań sercowo-naczyniowych.

W ramach kampanii realizowane są działania skierowane na poszerzanie wiedzy z zakresu kontroli cukrzycy, poprawy jakości i długości życia pacjentów. Ze względu na ogromne zapotrzebowanie na edukację społeczną w obszarze diabetologii, w ramach kampanii prowadzone są także akcje dotyczące profilaktyki cukrzycy wśród zdrowych osób.

Konkurs plakatowy Poskromienie Cukrzycy

Konkurs plakatowy Poskromienie Cukrzycy kierowany jest do studentów Akademii Sztuk Pięknych w Polsce.

Zadanie konkursowe

  • Przygotowanie pracy artystycznej w formie plakatu formatu B1 (70×100 cm) pion, wykonanego dowolną techniką artystyczną, który będzie nawiązywał do tematu konkursu „POSKROMIENIE CUKRZYCY”
  • Zwrócenie w nim uwagi na najgroźniejsze powikłania cukrzycy takie jak udar mózgu czy zawał serca

Warunki konkursu

W konkursie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie. Plakat ma dotyczyć tematu konkursu i /lub nawiązywać, w swojej wymowie, do kampanii społecznej „Dłuższe życie z cukrzycą”.

Uczestnicy konkursu mogą wykorzystać wszelkie formy wyrazu, które prowadzą do stworzenia plakatu w formacie B1 pion (70×100, 300 dpi; docelowo potrzebny plik do druku tiff., psd.; w pierwszej kolejności uczestnicy przesyłają plik JPG na adres cukrzyca@primum.pl).

Integralną częścią każdej pracy będzie logotyp kampanii o szerokości 10 cm w podstawie oraz adres strony internetowej kampanii.

Regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej kampanii.

Do kiedy można zgłaszać prace?

Konkurs odbywa się w terminie od 9 września do 25 października 2019 r.
Zwycięskie prace zostaną zaprezentowane podczas wydarzenia z okazji Światowego Dnia Cukrzycy w listopadzie 2019 r.

Co można wygrać w konkursie?

Nagroda główna to karta upominkowa o wartości 3000 zł.
Jury przyzna także 5 wyróżnień o wartości 1000 zł każda.

Mecenasem i jurorem projektu jest Andrzej Pągowski – artysta grafik, autor plakatów zapowiadających sztuki teatralne.

O autorze Redakcja

Cukrzyca.pl, jeden z wiodących portali gromadzący wiedzę o cukrzycy, który powstał z myślą o osobach chorych na cukrzycę szukających wsparcia oraz informacji na temat choroby. Artykuły, poradniki i materiały informacyjne są tworzone przez ekspertów w dziedzinach takich jak: diabetologia, dietetyka, psychologia i edukacja diabetologiczna.

Przeczytaj także

Refundacja leku DIAPREL MR 60 mg wycofana. Co teraz?